Kembali sembuh bersama BeeHalia

MADU, HALIA & 
AL-MANNA MAMPU 
SELAMATKAN PERUT ANDA!
 

 

Bila fikir tentang makan, semuanya lazat dengan kuantiti hidangan yang banyak. Untuk miliki kesihatan yang baik, perlunya setiap orang beringat ketika mengambil makanan.

Trend terkini adalah kita sangat obses menjadi “food hunter”baik yang muda atau tua…agar boleh upload makanan yang viral di Facebook atau Instagram.

Kerana trend yang semakin tular ini..kita sampai abaikan kesihatan perut.

 

Perut adalah lubuk penyakit!!

RASULULLAH SAW bersabda : “Tidak ada tempat yang diisi oleh anak keturunan Adam yang lebih buruk dari perutnya.” (Hadis Riwayat Ahmad)

 

Kerana perut terlalu penuh atau jadual makan tidak teratur, kita mudah di serang sakit gastrik & GERD!
 
Kalau di biarkan lagi, pelbagai sakit seterusnya akan jadi..seperti ;
 
ULSER DALAM PERUT,
KANSER PERUT,
PENING,
LOYA,
TAK LALU MAKAN,
SEMBELIT,
ANGIN BERLEBIHAN DALAM BADAN.
 

Pernahkah anda “skip” waktu makan

terutamanya sarapan pagi 

dan rasa perut masuk angin, 

kerap sendawa dan sering loya ?

 

Ramai juga tidak menyedari, makanan pedas, berasid, berlemak dan berangin memberi kesan tidak baik dalam tubuh. Namun, sukar meninggalkannya disebabkan sudah menjadi budaya terutama dalam masyarakat Malaysia.

 

Namun, tahukah anda keadaan ini boleh menyebabkan seseorang itu diserang simptom pedih ulu hati & gastrik.

 

 

ANDA WAJIB FAHAMI TERLEBIH DAHULU APA YANG SEDANG ATAU BAKAL BERLAKU PADA PERUT ANDA:

 

Apa Itu GERD (Gastro Esofagus Refluks Disease) ?

 

 

GERD adalah gangguan penyakit pencernaan kronik yang berlaku apabila asid dalam perut atau ada kala kandungan perut mengalir semula ke dalam saluran esofagus (laluan antara mulut dan perut).

 

Menurut Perunding Perubatan dan Pakar Gastroenterologi HUKM;

 

“Ia berpunca daripada struktur dalaman badan dan gaya hidup. Oleh itu pesakit perlu mengambil langkah proaktif bagi menanganinya dengan berkesan.

 

“Ia umpama luka yang boleh melarat dan membahayakan nyawa jika tidak diubati. Hakikatnya GERD menjejaskan kehidupan seperti keseronokan menikmati makanan, tidur yang cukup dan kepuasan bekerja,”

(Metro, Ahad, 6 Ogos 2017)

 

 

Pakar Gastroenterologi dan Doktor Neuropati dari Melbourne, Dr Vafif Soultanov pula berkata;

 

Kebanyakan orang tidak menyangka GERD akan membawa perubahan drastik dalam hidup mereka.

 

“Menurut data klinikal, GERD boleh

 menyebabkan 

kerisauan dan kemurungan begitu juga sebaliknya”.

(Metro, Ahad, 6 Ogos 2017)

 

Tahap teruk GERD bergantung kepada kegagalan fungsi LES dan jenis serta jumlah cecair yang dirembes daripada perut dan kesannya boleh meneutralkan air liur.

 

 

Seterusnya mari kita fahami;
 
Apa Itu Gastrik ?
 

 
Gastrik (gastritis) merujuk kepada keradangan yang berlaku pada lapisan dalam perut. Keadaan ini berlaku apabila terjadinya penurunan pada tahap perlindungan lapisan dalam perut.
 
Fungsi normal perut adalah mengeluarkan asid (gastric juice) yang berfungsi 
mencerna makanan dan membunuh kuman mahupun bakteria yang masuk melalui mulut, ketika anda sedang makan, bernafas dan sebagainya.
 
Lazimnya orang yang biasa mengalami gastrik, mereka akan rasa sakit di bahagian perut sama ada di bahagian tengah atau bawah dada.
 

Jika tidak dirawat, ia boleh menyebabkan perut mengalami rasa senak (pedih), rasa loya, hilang selera makan, berat badan turun dan pada peringkat kronik…

 

Najis menjadi hitam seperti tar dan muntah mengandungi darah atau berwarna gelap seperti kopi.

 

 

 
Bagaimana untuk menjaga perut kita bagi merawat kesakitan ini?
 
…PAKAR PERUBATAN MENYARANKAN:
 
1. Kurangkan minuman mengandungi kafein.
2. Minum air kosong selepas bangun tidur.
3. Makan biar sikit tapi kerap
4. Amalkan minuman yang mengandungi Probiotik & Prebiotik.
 
 
APA ITU PROBIOTIK & PREBIOTIK?
 
Menurut Pertubuhan Kesihatan Sedunia (WHO)probiotik ialah mikro organisma hidup yang memberi kebaikan kepada kesihatan.
 
Prebiotik pula ialah makanan bagi bakteria baik iaitu probiotik untuk terus bekerja di dalam perut kita.
 
Probiotik berperanan menyokong sistem pertahanan usus dengan mengekalkan kesihatan sel usus.
 
 
Soalan: Bagaimana untuk kita dapatkan PROBIOTIK & PREBIOTIK secukupnya?
 

Anda tidak perlu pening-pening lagi, kerana apa yang perut anda perlukan ada pada:

 


 
BeeHalia ni bukan sekadar minuman kesihatan…
 
Ia dihasilkan khusus untuk mencegah & merawat Gastrik serta GERD yang anda alami supaya dapat menghindarkan dari penyakit lain.
 
Ianya sangat mudah diamalkan kerana dalam bentuk sachet yang hanya perlu koyak dan minum setiap pagi sehari sekali bagi menyediakan perut dalam keadaan baik.
 
Jika anda telah mengalami masalah melibatkan perut, kami nasihatkan anda ambil 2 sachet sehari, satu diwaktu pagi sebelum makan dan satu lagi waktu malam sebelum tidur.
 
 KELEBIHAN YANG ADA PADA BEEHALIA!
Menyingkap kaedah pengeluarannya
BeeHalia dihasilkan menerusi campuran 
bahan-bahan yang premium dan berkualiti tinggi.
 
Kenapa premium? Kerana khasiatnya telah di gunakan sejak zaman purba dan diceritakan di dalam kitab & telah diakui oleh para saintis hasil kajian terkini.

 
Bahan utama BeeHalia adalah madu sebagai bahan asas.
 

Kajian mendapati madu mampu menjadi agen yang mampu membunuh bakteria.

 

Ini kerana ketika lebah menyimpan madu dalam perut, akan terhasil satu protein digelar defensin-1 yang bertindak membunuh bakteria.

 

Madu terkenal dengan kandungan glukosa dan fruktosa yang mudah dihadam selain mempunyai kadar antioksidan yang tinggi.

Ia juga mengandungi vitamin B1, B2, B3, B5, B6 dan C di samping pelbagai zat logam seperti magnesium, potassium, kalsium, sodium, klorin, belerang dan zat besi.

 

Madu juga dapat memulihkan luka dengan cepat. Di dalam Al Quran Surah Al-Nahl : Ayat 68-69) telah tertulis madu boleh menyembuh pelbagai penyakit.

 

 

Antara penemuan saintifik tentang khasiat madu dapat disimpulkan seperti dibawah:

1. Kaya bahan anti oksidan yang menghalang free radicals daripada bertindak ke atas sel-sel yang boleh menyebabkan kanser (BBC, University of Zagreb, Croatia).

 

2. Pembunuh kuman daripada jenis bacteria, fungus dan protozoa (University of Waikato, New Zealand).

 

3. Mampu menyembuh ulser dan luka dengan lebih cepat dan berkesan (University of Waikato, New Zealand).

 

4. Mampu menjadi antibiotic yang lebih berkesan (University of Cardiff, Wales).

Bahan utama yang seterusnya adalah halia.
 
Halia yang digunakan tidak sama seperti halia masakkan yang ada di rumah kita tu… tetapi kami menggunakan Halia Bentong.
 
Wow Halia Bentong! Halia ni sangat special, sebab telah dipatenkan oleh Kerajaan Malaysia dan juga merupakan halia yang terbaik di dunia.
 

Khasiat yang paling utama ialah dapat membantu melancarkan sistem penghadaman dengan membuang toksin.

 

Sifat halia sangat bagus untuk kesihatan,

 ianya berfungsi sebagai antiradang & sebagai antioksidan.

 

 

Halia Bentong juga dapat membantu dalam memperbaiki imunisasi dalam tubuh badan. Selain itu, ia juga mampu melegakan sembelit, kekejangan dan kembung perut yang disebabkan oleh gastritis.

 

 

 

Perlu diketahui bahawa gam arab (Al-Manna) merupakan salah satu prebiotik yang terbaik untuk pertumbuhan bakteria baik dalam usus.

 

 

Ia merupakan salah satu bahan penting yang terdapat dalam BeeHalia.

 

Gam Arab mempunyai kandungan prebiotik yang tinggi, iaitu 85% – 87%. Ianya adalah 8 kali ganda lebih tinggi dari susu ibu.

 

Sumber prebiotik semulajadi yang membekalkan makanan kepada bakteria baik (probiotik) yang bertanggungjawab dalam membebaskan sisa najis, racun dan lemak berlebihan dari badan.

 

Gam Arabic juga dapat merawat penyakit-penyakit berkaitan saluran gastro usus seperti esofagus, perut, usus kecil, kolon, rektum, dubur dan membantu meningkatkan prestasi usus.

 

 


Kunyit hitam adalah gabungan herba yang melengkapkan khasiat BeeHalia.

 

Umum mengetahui, Kunyit Hitam sememangnya sangat bermanfaat terhadap kesihatan manusia.

 

Hasil kajian, mendapati Kunyit Hitam mampu mencegah kanser usus, masalah Osteoarthritis, penurunan paras kolesterol & kesihatan sistem pencernaan.

 

Kandungan karkumin di dalamnya sangat baik sebagai bahan anti-radang atau anti-inflamasi bagi penyakit biasa dan kronik.

 

Kebaikan utama penggunaan probiotik & prebiotik serta diperhebatkan lagi dengan kandungan FOS di dalam BeeHalia dapat memberi kesan kesihatan yang baik dalam meningkatkan sistem imunisasi badan, meningkatkan dan mengoptimumkan kadar penyerapan kalsium dan nutrien.

 

 

 

 Maka tidak hairan produk ini turut menjadi ‘buruan’ pesakit kerana dapat membantu menangani masalah pedih ulu hati atau gastrik, kerana ianya mampu dirawat hasil dari gabungan herba yang telah diperakui keberkesanannya sejak 1400 tahun dahulu & telah di kaji oleh para saintis dengan menggunakan teknologi terkini.

 

Apabila masalah gastrik & GERD dapat dirawat, maka penyakit lain pada bahagian perut & usus dapat dicegah sebelum melarat.

  

APA YANG DAPAT DICEGAH & DIRAWAT OLEH BEEHALIA?

 

GASTRIK, GERD, ULSER DALAM PERUT, KANSER PERUT, PENING, LOYA,


TAK LALU MAKAN,SEMBELIT & ANGIN BERLEBIHAN DALAM BADAN.

 

 

Cara penggunaannya sangat SENANG

 

 

 

Pengambilan BeeHalia secara konsisten dapat mengembalikan kesihatan yang anda idamkan..

 

Satu balang mempunyai 10 sachet 15ml BeeHalia, jika anda memilih untuk mencegah, anda dinasihatkan mengamalkan 1 sachet sehari dan stok anda akan tahan sehingga 10 hari.

 

 

5 Sebab Kenapa Wajib Beli BeeHalia:

 

1. Ramai dah berjaya.

Kami memahami apa yang anda perlukan, kerana kami telah bantu ramai pesakit Gastrik & GERD kembali sihat.

 

2. Produk buatan Malaysia.

100% menggunakan kepakaran anak tempatan.

 

3. Produk berkualiti.

Diproses mengikut prosedur kebersihan yang ditetapkan & selamat.

 

4. Harga murah.

Harga amat murah berbanding manfaat ditawarkan. Beli banyak lagi murah.

 

5. Tiada kesan sampingan.

Kandungan produk ini adalah 100% daripada herba semula jadi.

 

 

BEEHALIA ADALAH SIA-SIA TANPA ANDA GUNAKANNYA.

 

Bayangkan kalau sekarang ni tiada lagi rasa pedih ulu hati atau rasa pedih pada bahagian perut…

 

Pastinya anda akan rasa lebih selesa dalam melakukan aktiviti harian. Keluarga atau kawan-kawan pun dah rasa senang hati lihat anda.

 

Sebab tu produk BeeHalia ada untuk bantu anda. Sebab produk ini memang direka khas untuk merawat & mencegah penyakit yang bermula dari perut.

 

 

BERITA BAIK UNTUK ANDA!

Jika anda order sekarang, Anda Bakal Terima 4 Bonus (Bernilai RM500.00)

Bonus-bonus ini diberikan hanya apabila anda order di laman ini sahaja. 


Bonus 1 – Penghantaran Percuma (Bernilai RM10.00)

 

Khas untuk anda, kami nak belanja penghantaran barang.

 

Biasanya kami akan caj penghantaran RM10, tapi pada saat ini kami ingin meringankan beban anda dengan mengurangkan kos belanja anda.

 

Mungkin RM10 ini dapat digunakan sebagai tambahan membeli barang dapur.

 

 

Bonus 2 – Diskaun RM20 – RM120

Bonus pertama akan bantu anda jimat dengan penghantaran percuma.

 

Bonus kedua pula akan bantu anda lebih berjimat lagi dengan harga BeeHalia yang bakal buat anda terkejut bila ketahuinya.

 

 

Bonus 3 – Harga kilang 

Bonus 1 dan 2 akan bantu anda lebih jimat.

Bonus ketiga?

 

Bonus ketiga pula akan bantu anda lebih jimat di musim wabak Covid-19 ini.

 

Diskaun sehingga RM270, dengan harga kilang ini..anda boleh buat part time berniaga kepada kenalan anda yang alami masalah penyakit yang sama.

 

 

Bonus SPECIAL – Satu balang BeeHalia Percuma (Bernilai RM80)

 

Bonus 1,2 & 3 pun dah buat anda terujakan? Ini lebih mengiurkan.

Ini adalah BONUS SPECIAL untuk anda, bukan semua orang boleh dapat bonus ni…

 

TERHAD untuk 100 pelanggan terawal sahaja.

Tambahan lagi 1 balang BeeHalia, harga memang tak boleh bawa bincang dah.

 

RM80 sebotol, kami nak bagi je.

 

Anda boleh hadiahkan kepada keluarga, kawan-kawan atau untuk kegunaan anda sendiri. Lagi banyak amalkan BeeHalia,lagi cepat proses rawatan gastrik atau GERD berlaku.

 

*Segala bonus mengikut terma & syarat

 

 

Order sekarang, tak perlu bayar dulu. Bayar pada posmen masa barang sampai. Ok kan?

 

Tapi service ni untuk pelanggan di Semenanjung Malaysia je… untuk Sabah & Sarawak posmen tak jalankan service ni..(maaf)


 

Jom dapatkan SEKARANG pada harga yang terlalu banyak diskaun diberi. Sila lengkapkan borang pembelian di bawah

 

 

SET RAWAT GERD 1 BALANG

 

 

 

[ 1 BALANG ]

 

RM80

RM60 SAHAJA

DISKAUN RM20 + PENGHANTARAN PERCUMA (-RM10)

BAYAR KEMUDIAN LEPAS BARANG SAMPAI (SEMENANJUNG SAHAJA)

 

 

SET RAWAT GERD & GASTRIK 2 BALANG

 

 

 

[ 2 BALANG ]

 

RM160

RM120 SAHAJA

DISKAUN RM120 + PENGHANTARAN PERCUMA (-RM10)

+ PERCUMA 1 BALANG BEEHALIA (-RM80)

BAYAR KEMUDIAN LEPAS BARANG SAMPAI (SEMENANJUNG SAHAJA)

 

 

SET RAWAT & BERNIAGA (JIMAT RM270)!

 

 

 

[ 6 BALANG ]

 

RM480

RM210 SAHAJA

UNTUNG RM270 + PENGHANTARAN PERCUMA (-RM20)

BAYAR KEMUDIAN LEPAS BARANG SAMPAI (SEMENANJUNG SAHAJA)

 

Nota kasih sayang : SPECIAL OFFER ini diberikan pada hari ini sahaja dan di website ini sahaja. OFFER ini akan DI TUTUP pada bila-bila masa sahaja dari sekarang. Mungkin lagi sejam, mungkin lagi 2 jam, mungkin petang, mungkin malam ni ianya ditutup. Selepas ditutup, sebarang rayuan untuk dapatkan offer ini tidak akan dilayan.
 
 
Bagaimana nak bayar?
 
Cara pembelian adalah 100% online sahaja, dengan cara mudah iaitu anda hanya perlu lengkapkan borang dibawah sahaja. Masukan nama, alamat untuk penghataran, no tel yang mempunyai wasap untuk kami hubungi, serta email anda untuk kami update pembelian anda. 
 
Jika anda tidak mempunyai email, anda boleh masukan email kami sebagai penganti iaitu salesprodukkajian@gmail.com
 
Kami memudahkan anda dengan menyediakan
 3 kaedah bayaran iaitu
 
1. FPX online transfer
(paling mudah)
 
2. Kredit atau Debit kad
 
3. COD (barang sampai baru bayar) 
***Hanya untuk semenanjung sahaja
 

PENAFIAN: Keberkesanan produk ini bergantung kepada kesesuaian individu. Setiap hasil dari penggunaan adalah berbeza bagi setiap individu. Produk ini akan memberi kesan terbaik sekiranya pengguna mengamalkan dengan cara betul. Kita berikhtiar, tuhan yang menyembuhkan.

 

 

Generated by wpDataTables

FAQ

BeeHalia ialah produk yang diformulasikan khusus untuk kesejahteraan perut dengan mengabungan bahan TERBAIK yang telah terbukti berkesan untuk memelihara dan memulihara perut.

Simbiosis dan harmonisasi beberapa makanan sunnah dan herba yang terpilih seperti Madu Lebah, Halia, Arabic Gum (Gam Arab) dan Kunyit Hitam dipercayai sangat bermanfaat kepada perut. Malah formulasi ini diperkaya dengan fructooligosaccharides (FOS) sebagai sumber probiotik yang dapat membantu menjaga penghadaman perut.

BeeHalia mengandungi 7 bahan iaitu

Madu, Halia, AL-Manna, Kunyit Hitam, Prebiotik, Probiotik dan FOS

 

  1. Madu Lebah

Bahan utama yang menjadi base pada formulasi ini adalah semestinya MADU. Pasti ramai yang mengetahui khasiat madu yang sangat baik untuk menyah toksik badan , menyembuh, membanteras racun, menambah selera dan kecergasan.

Oleh sebab itu Madu Lebah dikatakan pemangkin kesihatan manusia kerana ia mampu mengaktifkan kembali sel-sel (tisu) baru dan membaiki tisu yang rosak disamping menjaga perut yang akan meningkatkan proses penghadaman.

Malah madu sangat kaya dengan glukosa serta Vitamin A,B dan C yang berperanan memberikan tenaga pada badan dan menjaga kesihatan dalaman manusia.

 

  1. Halia

Kemudian bahan kedua yang terdapat di dalam BeeHalia ialah adalah Halia.

Halia yang digunakan di dalam BeeHalia bukanlah Halia yang biasa digunakan didalam masakan, tetapi ia adalah Halia tanah tinggi iaitu Halia Bentong yang telah di patternkan oleh kerajaan Malaysia dan terdapat banyak kajian mengenai kebaikan dan khasiat Halia Bentong ini.

Selain itu Ekstrak Halia Bentong yang digunakan dalam BeeHalia akan bertindak melancarkan sistem penghadaman dan membuang toksin serta meningkatkan sistem imunisasi badan.

Ekstrak Halia Bentong ini telah diperakui di seluruh dunia sebagai halia terbaik dan mampu membantu melancarkan aliran darah, mengurangkan kolestrol, kembung perut, mencegah kanser dan ulser usus selain itu ia kaya dengan anti oksida.

 

  1. Arabic Gum (Gam Arab)

Arabic Gum ataupun Al Manna adalah salah satu lagi bahan penting yang terdapat dalam BeeHalia.

Pada tahun 2011, sebuah kajian tentang Gam Arab telah dijalankan di UKM oleh Professor Dr. Aminah Abdullah dan kajian ini telah menunjukkan bahawa Gam Arab mengandungi  ASID AMINA & ZAT GALIAN.

Selain itu, kajian itu juga telah menunjukkan bahawa Gam Arab mempunyai kandungan Prebiotik yang tinggi berbanding dengan makanan yang lain.

Gam Arab juga membantu mengurangkan keradangan di dalam usus dan mengurangkan serangan penyakit serta mengurangkan risiko kanser usus serta ia juga membantu meningkatkan kadar penyerapan garam galian seperti kalsium dan magnesium dan mengoptimum sistem dalam perut.

 

  1. Kunyit Hitam

Selain itu, Kunyit Hitam adalah antara bahan lain yang bertindak secara senergistik yang membantu memberikan kebaikan kepada BeeHalia.

Khasiat dan kebaikan Kunyit Hitam telah dijalankan di MARDI dan ternyata ianya merupakan antara herba yang baik untuk badan dan usus dan ia juga mempunyai sifat anti inflamontary atau anti keradangan dimana ianya dapat membantu untuk menghilangkan rasa sakit pada usus dan badan.

Kunyit Hitam juga membantu untuk masalah jantung, dan merawat masalah migrain.

Pada zaman sekarang, faktor pemakanan dan gaya hidup yang kurang sihat sedikit sebanyak telah memberi kesan terhadap tahap kesihatan sistem perut kita tanpa kita sedar. Masalah-masalah seperti dibawah sering berkait rapat dengan keadaan kesihatan perut kita. Ia juga boleh menjadi pencetus kepada permasalahan kesihatan yang lebih serius. Jadi, janganlah kita mengambil mudah masalah-masalah tersebut.

1) Kerap Sakit Kepala

2) Sakit Dada

3) Pedih Ulu hati

4) Susah Tidur Malam

5) Bacaan Kolestrol tinggi

6) Lenguh di tangan dan bahagian leher

7) Perut Kembung

8) Masam pada tekak

9) Bacaan Gula tinggi

10) Anxiety (Resah dan Kemurungan)

BeeHalia adalah produk yang disediakan khusus untuk kesejahteraan perut dengan bahan-bahan yang telah terbukti berkesan untuk memelihara dan memulihara perut kita. Jadi dengan mengamalkan BeeHalia secara konsisten dapat mengembalikan kesihatan yang kita idam-idamkan.

Kesan pengambilan BeeHalia akan dapat anda rasai seawal pengambilan akan tetapi ia juga bergantung kepada pengambilan makanan harian yang anda makan dan tahap kesihatan anda.

Sekiranya anda telah pun mempunyai masalah atau penyakit seperti dibawah, anda digalakan untuk mengamalkannya sehari 2 kali, iaitu satu sachet pagi sebelum makan, dan satu sachet malam sebelum tidur.

BeeHalia ni dihasilkan khas untuk membantu merawat dan menyelesaikan masalah dan penyakit seperti berikut :

  • Angin dan kembung perut
  • Gastrik
  • Gerd
  • Ulser dalam perut
  • Kolestrol
  • Darah Tinggi
  • Kencing Manis
  • Jantung
  • Anxiety (keresahan dan kemurungan)
  • Kanser perut dan lain-lain penyakit mudarat

Kandungan BeeHalia adalah 100% daripada herba semula jadi. Selain itu, ia diproses mengikut prosedur kebersihan yang ditetapkan dan selamat.

Untuk makluman, nombor sijil KKM adalah hanya untuk produk yang berasaskan ubat-ubatan sahaja. BeeHalia bukanlah dalam kategori produk yang berasaskan ubat-ubatan, ia adalah sejenis minuman tambahan untuk kesihatan dimana ianya diperakui oleh KKM dan ia telah dikelaskan di bawah Akta Makanan Tambahan (MESTI) sebab ianya tidak mengandungi bahan-bahan terlarang dan ianya selamat diminum.

Ya boleh, ia selamat untuk diminum. Bagi yang menyusukan anak, jika anak yang menyusu tiada kuning boleh minum tetapi jika ada tunggu sehingga kuning hilang dahulu.

Ianya sangat mudah diamalkan kerana dalam bentuk sachet yang hanya perlu koyak dan minum setiap pagi sehari sekali bagi menyediakan perut dalam keadaan baik.

Jika anda telah mengalami masalah melibatkan perut, kami nasihatkan anda ambil 2 sachet sehari, 1 di waktu pagi sebelum makan dan 1 lagi waktu malam sebelum tidur.

Loading...

Processing Order...

Please wait while we process your payment...

Please wait while we redirect you...